Janne Ohtonen

Janne Ohtonen

Sähköposti: coaching@ohtonen.fi
Ammatti: Asiakaskokemus- ja teknologiajohtaja
Koulutus: Filosofian tohtori, sertifioitu asiakaskokemusosaaja
Erityisala:
InformaatiotutkimusItsensä kehittäminenJohtaminenTietotekniikkaYrittäjyys

Julkaissut useita tietokirjoja ja oppikursseja asiakaskokemusjohtamisesta sekä tietotekniikasta. Tohtorin tutkinto yritysten toiminnan kyvykkyyksien kehittämisestä. Tohtori Ohtonen on kouluttanut kansainvälisesti yli 20,000 henkilöä asiakaskokemusjohtamisen ja kehittämisen alalla. Hän on auttanut useita kotimaisia ja kansainvälisiä yrityksiä kuten Apple, Pfizer, British Airways ja TUI kehittämään tuloksellisesti sekä asiakaspalvelua, teknologiaa että johtamista. Suomen Tietokirjailijat ry on tukenut useita Jannen tietokirjaprojekteja (The 5-Star Customer Experience, Nollasta Sataan Kuudessa Kuukaudessa).
LinkedIn https://linkedin.com/in/janneohtonen